Aerospace

فضایی رایگان برای یادگیری و یاد دادن

Aerospace

فضایی رایگان برای یادگیری و یاد دادن

Aerospace
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

fire shadow

يكشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۵۲ ب.ظ

تکنولژی جدید شرکت MBDA:         

sلاح ها روز به روز پیشرفته تر و هوشمند تر می شوند. Fire Shadow پرنده مرگباری است که توسط شرکت فرانسوی MBDA ساخته شده است و یک موشک کوچک و سبک به شمار می آید که می تواند توسط یک سرباز پرتاب شود.

نکته مهم این است که این موشک بعد از پرواز می تواند منطقه بزرگی تا شعاع ۱۰۰ کیلومتر را تحت نظر بگیرد و یک تا ۶ ساعت بر فراز ابرها بالای سر هدف اش باقی بماند و به محض دستور، بر سر هدف فرود می آید.
در واقع این پرنده ۲۰۰ کیلوگرمی می تواند توسط سرباز شلیک شده و در طی ۶ ساعت آینده تصاویر منطقه را برای او ارسال کند و در پایان نیز خودش را به هدف برساند و منفجر شود.

شرکت سازنده می گوید دقت بالای این پرنده در حدی است که میتواند هر گونه هدفی را مورد اصابت قرار بدهد. از فردی که مشغول خوردن قهوه است تا یک خودروی در حال حرکت.
این موشک به گونه ای طراحی شده که هزینه ساخت آن زیاد نباشد و هنگام اصابت، تخریب زیادی ایجاد نکند. در واقع، هدفش نابودی دقیق یک نقطه تعیین شده، بدون رساندن آسیب زیاد به محیط اطراف است.
شرکت سازنده از سال ۲۰۱۰ مشغول تست سلاح جدید بوده و حالا آن را به تولید انبوه رسانده است.

  • Mehran moradi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی