Aerospace

فضایی رایگان برای یادگیری و یاد دادن

Aerospace

فضایی رایگان برای یادگیری و یاد دادن

Aerospace
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

Northrop grumman venus inflaatable

چهارشنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۳ ب.ظ

شرکت نورثروپ گرومن قصد دارد تا هواپیمایی قابل باد شدن را به ونوس بفرستد.



شرکت نورثروپ گرومن قصد دارد تا هواپیمایی قابل باد شدن را به ونوس بفرستد.


اما این پروژه در مراحل اولیه پشتیبانی سازمان ناسا را می طلبد.


نورثروپ گرومن قصد دارد تا هواپیمایی را به ونوس بفرستد، اما باید این هواپیما باید با اتمسفر ونوس سازگار و قابلیت کنترل ومانورپذیری هواپیما ها را در زمین داشته باشد.


شرکت نروثروپ گرومن امید دارد تا بتواند رقابت جدیدی که از سوی ناسا تعیین شده است را به مبلغ یک بیلیون دلار(آمریکایی) را ببرد.


این طرح  شاید وسعت تحقیقاتی آن بزرگتر از تحقیقات جاری درحین فرود کاوشگری مثل سسنی که تصاویر زیبایی از سترون و قمرهایش فرستاده است، باشد.


این هواپیما قابل باد شدن است به همراه موتورهای پروانه ایی درست مثل طرح 194 sci-fi این هواپیما باید در ارتفاع 31 مایلی از سطح ونوس پرواز کند که زمین جهنمی و جو آن را مورد بررسی قرار دهد.


تکنولوژی بیش تر و بیش تر درحال رشد است اولین طرح،از سری طرح هایrapid eye هواپیمایی بود از سازمان دارپا  که در سال 2010 کنسل شد.


این هواپیما می بایست سازگار با جو داغ و سولفیرکی این سیاره باشد.همچنین باید دربردارنده تمامی ملاحضات مورد نظر باشد و همچنین باید از مواد مرکب بسیار سبک ساخته شود و باید تا سال 2021 آماده  ارسال به ونوس شود.


ناسا در باره جزییات این پروژه سال آینده تصمیم خواهد گرفت.


طرح هواپیما ونوس شرکت نورثروپ گرومن بر خلاف تمام مشقت های این رقابت و احتمالات کدام سیاره(سترون،قمرهای مریخ و دیگر ماموریت های ونوس)جهت انجام ماموریت،آماده پرواز خواهد شد.  


 


نظرات  (۱)

  • تبلیغات اینترنتی
  • باسلام ودرود برشما دوست گرامی وبلاگ خیلی زیبا وشیکی دارید ازخداوند منان موفقیت همیشگی برایتان آرزومندم

    دوست گرامی بنده یک سایت در زمینه تبلیغات رایگان وتبلیغات اینترنتی رایگان ودرج آگهی رایگان در اینترنت دارم وازشما دوست عزیز دعوت میکنم به سایت ما به آدرس www.niazgoo.com مراجعه فرمایید ومارا خوشحال فرمایید.اگه امکان پذیر می باشد لینک سایت ما هم در قسمت پیوندهای سایت تون ولینک دوستان وارد کنید تا دوستان وکاربران عزیز با این سایت آشناشوند وبتوانند تبلیغات خودشان را به صورت رایگان ثبت کنند.
    تشکر از لطف شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی